A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban. A kormányzati intézkedésekkel összhangban most meghozott óvintézkedésekkel a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.
Tisztelt Lakosság!
Tekintettel a kialakult járványügyi helyzetre, a Szabadszállási Polgármesteri
Hivatalban a személyes ügyintézés határozatlan ideig szünetel.
Ügyintézésre elsősorban e-mailben, eletronikus úton, illetve telefonon van
lehetőség.
Ügyintéző kollégáim elérhetőségei megtalálhatók a www.szabadszallas.hu
honlapon, ahol kérelmeket és formanyomtatványokat is találnak az egyes
ügyek intézéséhez.
Felhívom figyelmüket, hogy a Polgármesteri Hivatal épületében (6080
Szabadszállás, Kálvin tér 1.) található Okmányiroda a Bács-Kiskun Megyei
Kormányhivatal Kunszentmiklósi Járási Hivatala alá tartozó intézmény,
így annak ügyfélfogadási rendszerét a Kormányhivatal jogosult meghatározni.
Megértésüket és együttműködésüket ezúton is köszönöm!
Szabadszállás, 2020. november 9.
Tisztelettel:
dr. Kangyalka Rita
jegyző