Tisztelt Lakosság!
A KEHOP-3.2.1-15-2017-00027 azonosító számú, a „Komplex hulladékgazdálkodási rendszer fejlesztése a Duna-Tisza közi régióban, különös tekintettel az elkülönített hulladékgyűjtési, szállítási és előkezelő rendszerre” elnevezésű projekt keretein belül a DTkH Nonprofit Kft. értesítette a Tisztelt Lakosságot, hogy az alábbi helyszínen és időben biztosított az 1 darab 120 literes, gurulós edényzet ingyenes átvétele, az értesítésben leírtaknak megfelelően:
helyszín: Szabadszállási Polgármesteri Hivatal
(6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.) udvara
időpont: 2023. 03. 01. napjától folyamatosan
SZERDAi napokon |
8:00 – 12:00 |
CSÜTÖRTÖKi napokon |
12:00 – 18:00 |
Fontos, hogy az edényzet átvételéhez a kiküldött értesítő, személyi igazolvány és lakcímkártya szükséges.
Ahogyan a kiküldött értesítőben is szerepelt, amennyiben a szerződése pl. elhalálozott nevén szerepel, vagy egyéb tisztázandó kérdés merülne fel, kérjük, hogy keressék a DTkH Nonprofit Kft.-t az alábbi elérhetőségeken:
Duna-Tisza közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
székhely: 6000 Kecskemét, Kisfái tanya 248. 0737/12 hrsz.
levelezési cím: 2700 Cegléd, Kút utca 5.
HÉTFŐ |
8:00 – 20:00 |
KEDD |
8:00 – 15:00 |
SZERDA |
8:00 – 15:00 |
CSÜTÖRTÖK |
8:00 – 15:00 |
PÉNTEK |
8:00 – 12:00 |
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefon: +36 53 / 500 – 152; +36 53 / 500 – 153
honlap: https://dtkh.hu/ugyfelszolgalat
Szabadszállás, 2023. február 23.
Szabadszállás Város Önkormányzata